• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

مشخصات فنی پرفروش ترین لاستیک بریجستون ژاپن TURANZA T005A


پیش از خرید لاستیک جدید جستجو و تحقیق درباره ی مشخصات لاستیکی که مورد نیاز است، می تواند در انتخاب بهترین لاستیک برای خودرویمان به ما کمک کند. در بازار فروش تجهیزات خودرو همچون لاستیک که از اساسی ترین لوازم خودرو نیز محسوب می گردد، تنوع در برند و طرح گل باعث می شود تا دچار تردید در انتخاب شویم.

ویژگی های لاستیک پرفروش میشلن با طرح گل CrossClimate 2


میشلن ، برندی در حوزه تولید انواع لاستیک که امروزه به عنوان اولین و بهترین برند لاستیک خارجی در سراسر دنیا شناخته می شود و بسیار محبوب نیز است، از سال 1889 تاسیس گردیده و در این سالها با تولید تایرهای باکیفیت و همچنین استفاده از تکنولوژی روز دنیا در ساخت آنها توانسته جایگاه ویژه ای را در این صنعت کسب کند.

ویژگی های لاستیک تراینگل با طرح گل TH201


در مقاله های پیشین درباره این برند لاستیک مطرح چینی صحبت های زیادی کرده ایم که در اینجا نگاهی کوتاه به تاریخچه ی آن می اندازیم. تراینگل به عنوان یکی از برندهای شناخته شده ی تایر چینی در دنیا ، چیزی حدود 45 سال می باشد که فعالیت خود را آغاز کرده است.

بهترین لاستیک خارجی


در دنیا برندهای مطرحی وجود دارند که سالهاست در حوزه تولید انواع لاستیک فعالیت می کنند. انتخاب تایری که دارای مشخصه هایی همچون: فرمان پذیری عالی، ترمز گیری در جاده خشک، ترمزگیری در جاده خیس، صدای کم تایر، راحتی رانندگی، مقاومت غلتشی کم و کاهش سایش و ... باشد ، از بین برندهای موجود که جزو شناخته شده ترین ها نیز در صنعت تایر می باشند کار راحتی است.

تایر Pilot Sport Cup 2 Connect میشلن ، اولین تایر آماده اتصال فابریک


لاستیک 2 Connect Pilot Sport Cup آخرین فناوری شرکت تایرسازی میشلن می باشد که برای تجهیزات اصلی خودروسازان طراحی شده است .

ادای احترام به خودروBMW با طراحی خودروی برقی 02 reminiscence توسط david obendorfer


david obendorfer طراح شناخته شده است که خودروها را بین گذشته و آینده طراحی می کند ، او درباره طراحی های خود می گوید : من داستان های گذشته را به شکل معاصر بیان می کنم. طراحی خودرو برقی 02 reminiscence اولین پروژه تولید صفر گازهای گلخانه ای می باشد .

میشلن تایر Pilot Sport 4 تمام فصل را وارد بازار کرد


میشلی اعلام کرد : این تایر برای ارائه عملکرد بهتر در طول سال طراحی شده است و همچنین کنترل بسیار خوبی در هر لحظه و هر فصل را به رانندگان می دهد. این شرکت افزود : تایر Pilot Sport 4 تمام فصول ، آخرین نسل از تایرهای با عملکرد فوق العاده بالا ( UHP ) است .

انواع مدل ماشین از نظر بدنه!


یکی از فاکتورهایی که در خرید ماشین نقش محوری ایفا میکند، بدنه ی خودرو است. منظور از بدنه ی خودروهمان مشخصات ظاهری به اضافه ی کاربری خودرو است. تصمیم گیری دراین باره کاملا بستگی به نوع کاربری راننده و همچین سلیقه ی شخصی او دارد.

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0